8. mars 2011

Trekning av luelotteriet

8. mars er den internasjonale kvinnedagen, og også dagen for trekning av KunstHobby sitt lille luelotteri. For noen kvinner stormer det godt om ørene i kamp denne datoen, noen velger å lukke ørene for dette og atter andre lar den gå hus forbi- som en hvilken som helst annen dag. Kanskje er det noen som feirer den i kvinnelig stillhet også? Hva vet jeg, men åkke som har jeg valgt å holde trekningen nettopp på kvinnedagen.

Flere luer har tatt form, og formen er spiral. Luene som ikke kommer i nye hjem som premier blir lagt ut på siden for salg. Så.. Har du ikke vinnerlykke, men har lyst på en spesiell lue likevel, har du muligheten til å skaffe deg en hos meg. Såvidt jeg vet er dette min egen oppskrift, hvor idèen er tatt fra de kjente spiralsokkene.

Her er valgene, og vinneren som kontakter meg først velger først. Enkelt og greit. :)

1. grønn og gul, 2. blå og grønn

3. Helene sin :) 4. Trinepine sin :)

5. turkis, grønn, lilla, 6. madebyjulia sin :)

7. lys blå og hvit, 8. lilla og lys blå

9. Sort og grønn, 10. sort og turkis

11. beige og brun, 12. blå og brun

13. limegrønn og brun, 14. brun og rosa
Trekningen denne gangen ble ingen lapper i en lekker boks eller en superspennende annen trekningsform, men rett og slett via random.org. Har jo sett at så mange velger dette, og ble nysgjerrig på denne selv. Her er de 3 vinnernummerne som dukket opp fra nummerne mellom 1 og 79:





 






 Trykk på bildene så kommer du inn på bloggen deres, for alle tre var faktisk bloggere.


Takk til alle som ville være med, og velkommen inn til nye følgere. :)

God tirsdag!

15 kommentarer:

Trine sa...

Å, så gøy at jeg vant.
Fine luer alle sammen.
Tror jeg ønsker meg nr.4 i lilla og rød.
Tusen tusen takk!!!

Helene sa...

Kjempegøy at jeg var en av de heldige vinnerne! Jeg ønsker meg lue nr. 3 i sort og lilla :)
Tusen hjertelig takk!

klem

Anonym sa...

grattis til heldige vinnere :D

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer til de heldige vinnerne! -og Gratulerer med dagen ja, bedre sent enn aldri Huldra ;) *♥*

Elisabeth, innerst i veien sa...

Gratulerer til de heldige. Her på Østlandet ser det ut til at vi kan få bruk for lue lenge ennå.

Unknown sa...

Gratulera så masse te vinnerane!
Du e flink altså Huldramor! :o)
Kan ALT du ;o)

Håpe det e bra i heimen

Klem på klem

Unknown sa...

Heldiggriser!!!!!!! :))))))

Fru Keilegavlen sa...

Kjempeflotte huer og gratulera til vinnarane!

Trine sa...

Hei
Du har vunnet en ekstra premie i min give away.
Mimmi har valgt de rosa blomstene.
Så da kan du velge blandt de andre.

Trine sa...

Tusen takk for den fine lua jeg fikk i posten i dag,
og de mekelappene var jo kjempesøte.
Ha en finfin helg!

Carole M. sa...

if you knitted all these lovely head-warmers (we call them beanies, kind of old-fashioned word by now); they look fabulous; thanks too for visiting my blog

Hazel sa...

Beanies! I love the blue ones. Thanks for visiting my blog.

Rajesh sa...

Beautiful designs.

DeniseinVA sa...

Those are lovely hats!

lina@happy family sa...

Those are wonderful hats. Love them all.
Congrats to the winner.
Thanks for dropping by, have a great week ahead.